Інформація Коментарі (0)
Контркультурна панорама України: остання декада ІІ міленіуму – початок ІІІ міленіуму (історико-антропологічний вимір)
Контркультурна панорама України: остання декада ІІ міленіуму – початок ІІІ міленіуму (історико-антропологічний вимір) - Андрій Стойків
Дисертація
Написано: 2018 року
Твір додано: 20-10-2021, 11:29

Завантажити:

PDF
Тема контркультури України є слабо дослідженою на науковому рівні, тому відповідний стан наукової розробки тематики спонукає науковця до дослідження. Більше того, тема володіє якістю динаміки в континуумі, що надає їй перманентного стану наукової актуальності. Об’єктом дослідження є вимір у якому функціонує та розвивається контркультура України та її зразки в цілому. У магістерській роботі висвітлено декілька етапів розвитку контркультури, які перебувають у певному конфлікті приналежності між контркультурою і мейнстрімом. Надано візію автора стосовно дихотомії між контркультурою та масовою культурою, проаналізовано тенденції розвитку контркультури України.
1. Вступ ……………………………………………………………………….…..3
Розділ 1. Характеристика історіографії та джерельної бази ………….………6
1.1 Історіографія ………………………………………………………………….6
1.2 Джерельна база ……………………………………………………………….8
Розділ 2. Дефініція, Критерій та Мікро Наратив ……………….……………..12
Розділ 3. Прояв контркультури в Україні: Х декада ХХ ст. …..……………...20
3.1 Формування андеґраунду …...……………………………………………....20
3.2 Музика (1991–2000) .………………………………………………………..22
3.3 Література (1991–2000) ……………………………………………………..32
Розділ 4. Розвиток контркультури України з початку ІІІ міленіуму
(2001–2018 рр.) ……………………………………………………………….....36
4.1Андеґраунд кінця ІІ – початку ІІІ міленіуму. Питання переходу в мейнстрім …..........................................................................................................36
4.2 Музичне різноманіття як основний індикатор розвитку контркультури …………………………………………………………………………………….39
4.3 Література …..……………………………………………………………….51
4.4 Альтернативне телебачення та радіомовлення ….………………………..54
4.5 Неоязичництво як прояв контркультури ……………………………….....56
4.6 Urban Exploration та пов’язані з ним рухи нелегального дослідження інфраструктури населених пунктів .……………………………………………59
4.7 Формування та функціонування кіберкультури та її перспектива в якості основного інклюзивного виміру контркультури ……………………………..68
Висновки ….……………………………………….…………………………….82
Список використаних джерел ….……………………….……………………...85