Виховання ансамблю в хорі
Лідія Олександрівна Падалко
Інформація
Коментарі (0)
Виховання ансамблю в хорі - Лідія Олександрівна Падалко
Автор: Лідія Олександрівна Падалко
Написано: 1969 року
Твір додано: 19-10-2021, 13:32
Завантажити:
Посібник є спробою систематизувати і теоретично узагальнити питання, пов'язані з вихованням найрізноманітніших навичок хорового ансамблю: правильного вокального звучання, ладового інтонування, унісонного ансамблю різних видів мелодичного руху, багатоголосного ансамблю гармонічної та поліфонічно! Фактури, художнього хорового ансамблю.
Набуття музично-вокальних навичок опирається здебільшого на метод хорового співу a cappella.
В основу посібника покладені спостереження і аналіз виконавської діяльності багатьох самодіяльних і професіональних хорових колективів, творче осмислення наукових праць видатних майстрів хорового мистецтва, а також багаторічний досвід диригентсько-хорової практики самого автора. Весь матеріал викладено в плані поступового ускладнення.
Книга стане у пригоді керівникам самодіяльних хорів, студентам відділів музучилищ і консерваторій, учителям співу шкіл та ін.
«Мистецтво», Київ — 1969
Набуття музично-вокальних навичок опирається здебільшого на метод хорового співу a cappella.
В основу посібника покладені спостереження і аналіз виконавської діяльності багатьох самодіяльних і професіональних хорових колективів, творче осмислення наукових праць видатних майстрів хорового мистецтва, а також багаторічний досвід диригентсько-хорової практики самого автора. Весь матеріал викладено в плані поступового ускладнення.
Книга стане у пригоді керівникам самодіяльних хорів, студентам відділів музучилищ і консерваторій, учителям співу шкіл та ін.
«Мистецтво», Київ — 1969
Розділ I
Вокально-інтонаційна основа хорового ансамблю 7
Вокальна основа співу 7
Ладовослухова основа інтонування 10
Інтонування стійких звуків мажору 11
Інтонування стійких звуків мінору 13
Інтонування звукоряду мажору і мінору 16
Інтонування тетрахордів 25
Розділ II
Виховання унісонного ансамблю 29
Виховання навичок наспівного звучання — кантилени і легато 29
Виховання ритмічних навичок унісонного ансамблю 41
Розділ III
Хоровий багатоголосний ансамбль 62
Хоровий гармонічний ансамбль 64
Хоровий поліфонічний ансамбль 87
Хоровий ансамбль підголосочної поліфонії 88
Хоровий ансамбль імітаційної поліфонії 93
Поліфонічний ансамбль у фугах 104
Хоровий ансамбль контрастної поліфонії 114
Хоровий ансамбль сполучень мелодично-хроматичного руху голосів 128
Розділ IV
Художній хоровий ансамбль 147
Вокально-інтонаційна основа хорового ансамблю 7
Вокальна основа співу 7
Ладовослухова основа інтонування 10
Інтонування стійких звуків мажору 11
Інтонування стійких звуків мінору 13
Інтонування звукоряду мажору і мінору 16
Інтонування тетрахордів 25
Розділ II
Виховання унісонного ансамблю 29
Виховання навичок наспівного звучання — кантилени і легато 29
Виховання ритмічних навичок унісонного ансамблю 41
Розділ III
Хоровий багатоголосний ансамбль 62
Хоровий гармонічний ансамбль 64
Хоровий поліфонічний ансамбль 87
Хоровий ансамбль підголосочної поліфонії 88
Хоровий ансамбль імітаційної поліфонії 93
Поліфонічний ансамбль у фугах 104
Хоровий ансамбль контрастної поліфонії 114
Хоровий ансамбль сполучень мелодично-хроматичного руху голосів 128
Розділ IV
Художній хоровий ансамбль 147
Читати онлайн
0
Що ще подивитися