Міфологічний оніризм у творчості Жерара де Нерваля
Володимир Баняс
Інформація
Коментарі (0)
Міфологічний оніризм у творчості Жерара де Нерваля - Володимир Баняс
Автор: Володимир Баняс
Написано: 2009 року
Твір додано: 19-10-2021, 14:08
Завантажити:
Мета дослідження полягає у з’ясуванні особливостей функціонування
елементів міфологічного оніризму в творах Жерара де Нерваля.
У зв’язку з поставленою метою дослідження постають такі завдання
щодо їх здійснення. 1) Відтворення структури естетики романтизму в прозі й
поезії Нерваля. 2) Визначення найбільш характерних міфологічних мотивів
оніричного простору прозових творів Нерваля (новел “Сильвія”, “Октавія” й
“Ізида”, а також повісті “Аврелія”). 3) Простеження міфологічної основи
снів-видінь у циклі сонетів “Химери” Нерваля.
елементів міфологічного оніризму в творах Жерара де Нерваля.
У зв’язку з поставленою метою дослідження постають такі завдання
щодо їх здійснення. 1) Відтворення структури естетики романтизму в прозі й
поезії Нерваля. 2) Визначення найбільш характерних міфологічних мотивів
оніричного простору прозових творів Нерваля (новел “Сильвія”, “Октавія” й
“Ізида”, а також повісті “Аврелія”). 3) Простеження міфологічної основи
снів-видінь у циклі сонетів “Химери” Нерваля.
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. РОМАНТИЗМ І МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ ЯК
ОРГАНІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТВОРЧОСТІ ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ...........12
1.1. Явище “двосвіття” в естетиці західноєвропейського романтизму............12
1.2. Міфи в контексті західноєвропейського романтизму.................................29
1.3. Феномен оніризму в контексті західноєвропейського романтизму..........40
РОЗДІЛ 2. МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ У ПРОЗОВИХ ТВОРАХ
ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ.....................................................................................58
2.1. Мотив повернення до першооснов у новелі “Сильвія”..............................61
2.2. Мотив блукання в новелі “Октавія”.............................................................69
2.3. Мотив релігійного синкретизму в новелі “Ізида”.......................................72
2.4. Інтертекстуальне підґрунтя оніричного простору повісті “Аврелія”........79
2.4.1. Сни, позначені мотивом повернення до першооснов..............................90
2.4.2. Сни, позначені мотивом блукання.............................................................94
2.4.3. Сни, позначені мотивом релігійного синкретизму..................................97
РОЗДІЛ 3. МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ У ЦИКЛІ СОНЕТІВ
“ХИМЕРИ” ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ............................................................105
3.1. Мотив повернення до першооснов у “Химерах”......................................112
3.2. Мотив блукання в “Химерах”.....................................................................120
3.3. Мотив релігійного синкретизму в “Химерах”...........................................135
ВИСНОВКИ........................................................................................................154
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.......................................................160
РОЗДІЛ 1. РОМАНТИЗМ І МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ ЯК
ОРГАНІЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ТВОРЧОСТІ ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ...........12
1.1. Явище “двосвіття” в естетиці західноєвропейського романтизму............12
1.2. Міфи в контексті західноєвропейського романтизму.................................29
1.3. Феномен оніризму в контексті західноєвропейського романтизму..........40
РОЗДІЛ 2. МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ У ПРОЗОВИХ ТВОРАХ
ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ.....................................................................................58
2.1. Мотив повернення до першооснов у новелі “Сильвія”..............................61
2.2. Мотив блукання в новелі “Октавія”.............................................................69
2.3. Мотив релігійного синкретизму в новелі “Ізида”.......................................72
2.4. Інтертекстуальне підґрунтя оніричного простору повісті “Аврелія”........79
2.4.1. Сни, позначені мотивом повернення до першооснов..............................90
2.4.2. Сни, позначені мотивом блукання.............................................................94
2.4.3. Сни, позначені мотивом релігійного синкретизму..................................97
РОЗДІЛ 3. МІФОЛОГІЧНИЙ ОНІРИЗМ У ЦИКЛІ СОНЕТІВ
“ХИМЕРИ” ЖЕРАРА ДЕ НЕРВАЛЯ............................................................105
3.1. Мотив повернення до першооснов у “Химерах”......................................112
3.2. Мотив блукання в “Химерах”.....................................................................120
3.3. Мотив релігійного синкретизму в “Химерах”...........................................135
ВИСНОВКИ........................................................................................................154
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.......................................................160
Читати онлайн
0
Що ще подивитися