Інформація Коментарі (0)
Ґео Шкурупій – футурист. Літературна критика та художня практика
Ґео Шкурупій – футурист. Літературна критика та художня практика - Іраїда Томбулатова
Дисертація
Написано: 2016 року
Твір додано: 19-10-2021, 17:12

Завантажити:

PDF
Мета дослідження полягає в комплексному аналізі літературно-
критичної та літературно-художньої спадщини Ґео Шкурупія.
Для досягнення цієї мети поставлено і розв’язано такі завдання:
1) визначити й окреслити особливості футуристичного напряму в
українській літературі в контексті світового літературно-стильового руху,
розглянути теоретико-критичної рецепції футуризму в сучасному
літературознавстві;
2) вивчити критичну рецепцію творчості Ґео Шкурупія сучасниками та
літературознавцями нового часу;
3) з’ясувати основну теоретичну концепцію, вироблену митцем;
4) проаналізувати поетичний доробок митця, простежити, наскільки
визначені ним теоретичні засади футуризму відобразилися в його художній
практиці;
5) дослідити основні домінанти футуризму у великій прозі митця та
проектування в ній актуальної для письменника дійсності;
6) визначити основні засоби конструювання малої прози футуриста.
ВCТУП…………………………………………………………...………………..3

РОЗДІЛ 1. ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ ҐЕО ШКУРУПІЯ: ІСТОРИКО-
ЛІТЕРАТУРНІ Й ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ…………………………………….9
1.1. Історія рецепції та інтерпретації творчості письменника у системі
напрямів модернізму…………………………………………………………………9
1.2. Український варіант футуристичної концепції у літературно-
критичній діяльності митця……………………………………………………………...29
Висновки до першого розділу...………………………………………….57

РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ ПРАКТИКА ҐЕО ШКУРУПІЯ-ПОЕТА ЯК
НАСЛIДОК МОДЕРНІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНИХ ЗАСАД
ФУТУРИСТИЧНОЇ ПОЕТИКИ.…………………........59
2.1. Мотиви й образна система поетичної творчості …………...................59
2.2. Твори-симбіонти: «фрагментарні малюнки, виконані віршами та
прозою», цикл віршованих памфлетів....……………………………………………...94
Висновки до другого розділу.…...……………………………………………..116

РОЗДІЛ 3. ХУДОЖНЯ ПРАКТИКА ҐЕО ШКУРУПІЯ-ПРОЗАЇКА
В КООРДИНАТАХ ФУТУРИСТИЧНОЇ ПОЕТИКИ……………………….118
3.1. Повістево-романний епос митця…………................................................118
3.2. Персонажна сфера з погляду тематологічної домінанти…………..142
3.3. Художня специфіка малої прози…………………………………………161
Висновки до третього розділу...………………………………………………..182

ВИСНОВКИ……………………………………………………………..……………..….184

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.……………………………………...…188
Що ще подивитися