Інформація Коментарі (0)
Об'єктно-орієнтоване програмування мовою С++
Об'єктно-орієнтоване програмування мовою С++ - Юрій Грицюк,Тарас Рак
Посібник
Написано: 2011 року
Твір додано: 20-10-2021, 16:08

Завантажити:

PDF
Розглядаються основні особливості розроблення об’єктно-орієнтованих програм мовою C++. На конкретних прикладах вивчаються класи та робота з ними, перевизначення операторів і успадкування в класах, віртуальні функції та поліморфізм, шаблони в класах і оброблення виняткових ситуацій, С++-система введення-виведення, динамічна ідентифікація типів і оператори приведення типу, простір імен і інші ефективні програмні засоби, введення в стандартну бібліотеку шаблонів і особливості роботи препроцесора С++. На завершення подано матеріал, який стосується формалізації процесу розроблення об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення.

Викладений матеріал базується на стандарті ANSI/ISO мови програмування С++, а також зазначено нововведення, які затверджені в стандарті ISO/IEC 14882:2003. Наведено важливу для практичного використання та програмування інформацію про додаткові можливості компілятора, середовища та бібліотек Borland C/C++.

Видання призначено для курсантів і студентів, які вивчають програмування в рамках різних навчальних дисциплін, а також для всіх, хто бажає самостійно опанувати технологію програмування мовою С++.
Передмова
Вступ

Розділ 1. Основні особливості розроблення об’єктно-орієнтованих програм мовою C++

Розділ 2. Класи – основа об’єктно-орієнтованого програмування

Розділ 3. Організація класів і особливості роботи з об’єктами

Розділ 4. Особливості механізму перевизначення операторів

Розділ 5. Організація механізмів успадкування в класах

Розділ 6. Поняття про віртуальні функції та поліморфізм

Розділ 7. Робота з шаблонними функціями та класами

Розділ 8. Механізми оброблення виняткових ситуацій

Розділ 9. Організація С++-системи введення-виведення потокової інформації

Розділ 10. Динамічна ідентифікація типів і оператори приведення типу

Розділ 11. Поняття про простори імен та інші ефективні програмні засоби

Розділ 12. Введення в стандартну бібліотеку шаблонів

Розділ 13. Особливості роботи препроцесора С++

Розділ 14. Формалізація процесу розроблення об’єктно-орієнтованого програмного забезпечення

Додаток А. Особливості розроблення консольних програм у середовищі Borland C++ Builder

Додаток Б. Особливості розроблення консольних програм у середовищі Microsoft Visual C++

Додаток Д. .NET-розширения для C++

Література
Що ще подивитися